Un nou inceput

Bine ati venit pe blogul meu personal.Emotii sunt destule pentru un nou pas din frigurosul inceput de an.Am decis sa fac acest pas din dorinta de a devenii un factor activ in marea lume a celor care folosesc internetul.Dincolo de cuvinte ,teama de a nu devenii prea rapid un povestitor ,va tempera dorinta de a scrie scurte si haioase intamplari din viata mea si a prietenilor mei.Asta pentru ca suntem mereu in cautarea a ceva nou,dar de fapt descoperim ca ne readaptam la intamplari mai mult sau mai putin indraznete petrecute alaturi de cei mai dragi:familia si prietenii.Familia este cea care ne inspira sa fim adevarati si prietenii ne ajuta sa devenim adevarati prin empatie,compasiune,dragoste ,revolta uneori si altruism.Asa dar ,toate au un inceput.Privind cu atentie ,constat ca toti prietenii mei iubesc sa traiasca in acest  iures care te face sa devii rapid un pion ,intotdeauna important in marea roata a vietii.Nu exista nici o persoana care sa nu poata sa spuna”fara mine nu se poate”.Deschiden cu graba o pagina de internet si ne bucuram de lumina,culoare,informatie si mai ales descoperim mereu ceva ce am stiu de mult.Ne regasim intr-un fel sau altul,in frazele unei stiri media sau in minunatiile postate de prieteni,in gandurile si versurile melodiilor de suflet sau nu si in final devenim o mare familie de utilizatori ,toti devenim mai liberi.Va multumesc pentru acest lucru si voi continua sa va salut si sa va respect.Simona Maria Catargiu

Leave a Reply

